Jubileum en receptie een feest!

Zaterdag, 30 januari 2016

Gisteravond 29 januari was het heel gezellig in het Gemeenschapshuis De Keijsershof in Opijnen. Om 19:00 uur werd een strakke algemene ledenvergadering gehouden en daarna - vanaf 20:15 uur - was het receptie in verband met het 50-jarig jubileum van HSV De Put. Het werd vooral een heel gezellige avond!

Verschillende dorpsbewoners, sponsors en natuurlijk veel van onze eigen leden waren aanwezig. Ook de besturen van de visverenigingen uit de buurt waren vertegenwoordigd, zoals van HSV De Elft uit Haaften, HSV De Killen uit Waardenburg en HSV Onder Ons uit Tiel. Namens de Hengelsportfederatie Midden-Nederland kwam voorzitter Sjaak Koopers hoogstpersoonlijk de felicitaties overbrengen. Tanja vd Markt hield namens ons bestuur een prachtige en ook emotionele toespraak, waarvoor ze ook een geweldig applaus kreeg.
Speciale dank gaat uit voor de verzorging door het personeel van de Keijsershof, want het werd toch nog wel een beetje laat. Het was zo gezellig dat men gewoon niet naar huis wilde gaan...!