Algemene ledenvergadering

Vrijdag, 11 januari 2019 (20:00)

Gemeenschapshuis De Keijsershof Opijnen

Beste Leden, Ten eerste willen wij een ieder een alvast een gezond 2019 wensen. Het is weer zover de algemene ledenvergadering gaat plaats vinden op 11 januari 2019. Locatie: Keijsershof Zandstraat 27a 4184 EE Opijnen Aanvang 19.30 uur (zaal open 19.00 uur). Agenda:

1.Opening
2.Notulen vorige vergadering(heeft iedereen digitaal gehad die aanwezig was)
3.Ingekomen stukken
4.Verslag penningmeester
5.Bestuursverandering, wijziging statuten aankondigen
6.Pauze
7.Onderhoud Put
8.Toezichthouders (controleurs)
9.Wedstrijdrooster
10.Rondvraag

GRAAG NOG EVEN UW AANDACHT VOOR HET VOLGENDE.

Wij als visclub moeten de eindjes ook aan elkaar knopen om alles weer rond te krijgen. Daarom hebben wij een dringend verzoek aan een ieder. Wij willen graag van iedereen die een e-mailadres heeft vragen om een mail te sturen naar a.verkaik46@upcmail.nl . Dit zal dus de laatste keer zijn dat wij uitnodigingen en andere informatieve stukken per post zullen versturen. Bedankt voor uw begrip. De vispassen zijn binnen en kunnen betaald en opgehaald en/of eventueel opgestuurd worden. Als ze opgestuurd moeten worden graag even een mail sturen naar theowoutra@hotmail.com.

Groet het bestuur