HSV DE Put leukste sportvereniging van Neerijnen?

Donderdag, 28 maart 2013

Net als vorig jaar kunnen we weer kiezen voor de Leukste Sportvereniging van de gemeente Neerijnen. Tot en met 19 mei 2013 kunnen alle inwoners van de gemeente Neerijnen stemmen op hun favoriete sportvereniging. En als iedereen stemt maken we een serieuze kans! Dus we roepen alle leden, supporters, vrijwilligers en sponsors op om een stem uit te brengen! Er is in de gemeente Neerijnen een titel te winnen voor de sportvereniging met de beste waarderingcijfers. Daarnaast is er een titel voor de sportvereniging met de meeste stemmen. Ga dus naar: en STEM!!!

Ga dus naar:

Kies voor HSV De PUT en vul uw emailadres in