Prijswinnaars in het zonnetje gezet: Fred Wijnands alsnog clubkampioen

Maandag, 17 december 2012

Vrijdag 14 december jl. heeft de Put uit Opijnen haar prijswinnaars van 2012 in het zonnetje gezet. Deze avond werden de bekers uitgereikt aan de kampioenen van het afgelopen visseizoen. Fed Wijnands bleek - na een hersteld foutje in de telling - alsnog clubkampioen 2012 te zijn geworden Alle club- en waalvissers kregen na afloop ook een prachtige vleesschaal mee naar huis, van slagerij v Trigt uit Waardenburg, voor de behaalde resultaten. De jeugdvissers gingen met een prachtige medaille naar huis ter herinnering. Het was een zeer geslaagde en gezellige avond voor alle leden. Het bestuur wenst iedereen vrolijke kerstdagen en een gelukkig, gezond en liefdevol 2013.