Wedstrijden 2021

Dinsdag, 23 februari 2021

Beste leden, door de Coronamaatregelen kunnen we nog steeds geen ALV houden en formeel zijn viswedstrijden ook voorlopig nog niet toegestaan. Toch hebben we besloten een wedstrijdrooster te maken en deze in te plannen. We beginnen - uiteraard als het kan - pas in juni met de Clubwedstrijden en de jeugdwedstrijden en na de zomer volgt de rest. De wedstrijden staan inmiddels allemaal op de website. Mochten we toch eerder kunnen beginnen, dan zullen met name de koppelwedstrijden naar voren worden gehaald. We hebben nu in ieder geval iets om naar uit te kijken...

Zodra we weer mogelijkheden hebben zullen we ook onze Algemene Ledenvergadering gaan houden.

Het bestuur