Jeugdvispas

Welk document heeft de jeugd nodig?

Kinderen onder de 14 jaar - peildatum 1 januari - kunnen onder begeleiding van een volwassen persoon met een Vispas zonder document mee vissen. Je mag dan met één hengel vissen.

Als je onder de 14 jaar bent en toch alleen wil gaan vissen, dan heb je een JeugdVISpas van een vereniging nodig. Je wordt dan jeugdlid van een hengelsportvereniging. Een goede reden om jeugdlid te worden bij HSV De Put!

Met de JeugdVISpas mag je als jeugdlid bijna overal vissen, zelfs met twee hengels en op roofvis.
Ook de JeugdVispas kan online worden aangevraagd via deze website (zie "Vispas HSV De Put").

En: speciaal voor jeugdige vissers met een Jeugdvispas is er een magazine en een super vette website: Stekkie Magazine en Stekkie.nl.