Waterschapverkiezingen

Woensdag, 11 maart 2015

OP 18 maart a.s. worden de Waterschapsverkiezingen gehouden. Van de Federatie kregen we het volgende bericht:

Beste Sportvrienden,

Volgende week woensdag zijn er weer waterschapsverkiezingen. Voor de sportvisserij zijn deze verkiezingen van groot belang, zij bepalen namelijk voor een groot deel de mogelijkheden die de sportvisserij heeft. Ze verhuren visrechten, leggen vistrappen aan, beheren oevers en watergangen, gaan over visuitzet, beheer van gemalen, zuivering van het water etc. Al deze werkzaamheden raken aan het belang van de sportvisser. Om de komende bestuursperiode onze belangen weer goed op de kaart te zetten is het van belang dat u als sportvisser gaat stemmen. Als federatie hebben wij met een aantal kandidaten voor de aankomende verkiezingen een bijzondere relatie aangezien zij in het verleden veel voor ons hebben betekend. Wij hopen natuurlijk dat ze opnieuw de kans krijgen om ons te helpen de belangen van de sportvissers te behartigen. In de onderstaande nieuwsbrief hebben we voor Waterschap Rivierenland en Waterschap Rijn en IJssel een aantal kandidaten voor u geselecteerd. Deze kandidaten hebben we gevraagd naar hun mening over sportvisserijthema’s. Als u op de foto klikt komt het interview tevoorschijn, hopelijk kunt u aan de hand van onze selectie een goede keuze maken op 18 maart!

Wij willen vragen of u deze nieuwsbrief wilt doorsturen naar de leden van uw vereniging!
Met vriendelijke groet,
Hengelsport Federatie Midden Nederland