Visseizoen in de Put gaat beginnen

Maandag, 6 juni 2011

Deze week starten de eerste wedstrijden in de Put van Opijnen. Op woensdag 8 juni 2001 begint de Jeugdcompetitie en op zondag 12 juni 2011 beginnen de Clubwedstrijden.

Het water staat nu nog laag (of: de vlonders staan hoog), maar dat gaat veranderen. Het waterpeil in de Waal gaat deze week behoorlijk stijgen en dat zal ook in de Put te merken zijn. Toch is er dit weekeinde door enkele leden al aardig wat vis gevangen, dus er is genoeg leven...

Woensdag om 18:30 uur mag de jeugd van onze vereniging met de eerste wedstrijd beginnen. Zondag start de eerste Clubwedstrijd om 8:00 uur (loten om 7:00 uur).

Voor verdere details: zie bij Wedstrijden.