Prima start visseizoen De Put

Maandag, 13 juni 2011

Afgelopen woensdag startte ons Putseizoen met de jeugd en op zondag de volwassenen. Er werd aardig gevangen.

De jeugd had de aftrap. Er werd om de VelthovenJeugdCup gevist door 8 jeugdvissers. Dit kunnen er uiteraard nog meer worden, want het gaat om 5 wedstrijden.
Het weer viel mee en de vangsten waren goed. Eerste is geworden met 140 cm Stan de Vries. De verdere uitslag vindt u op Wedstrijden/uitslagen.

Ook de volwassen vaste stok vissers hebben “ de aftrap” gehad op zondag 12 juni 2011. Iedereen heeft vis gevangen. Eerste werd Peter de Haan, zie ook hier voor de uitslag op Wedstrijden/uitslagen.

De vangsten en het weer waren dus positief te noemen. We mogen zeker niet klagen!