All-in BBQ voor jong en oud

Dinsdag, 28 juni 2011

Op 9 juli 2011 houden we weer de jaarlijkse koppelwedstrijd en daarna de BBQ, voor jong en oud! Iedereen heeft inmiddels een uitnodiging per brief of email gekregen, dus laat weten of je komt.

De koppelwedstrijd begint met de loting om 12:00 uur aan de dijk bij de Put (bij het huis van De Vrij). Vissen is van 13:00 tot 16:00 uur. Ieder lid mag meedoen, maar je moet wel zelfstandig kunnen vissen. Er wordt namelijk gevist vanaf de vlonders in De Put, waardoor de volwassenen de jongsten niet kunnen helpen.

De BBQ begint om 18:00 uur, in de tuin van onze voorzitter, Stoepstraat 4  te Opijnen. Elk lid mag één introducé meenemen.

De kosten voor de BBQ zijn € 10 voor de jeugd t/m 14 jaar en € 15 voor volwassenen.

Graag vooraf opgeven of je komt, vóór woensdag 6 juli 2011. Dit kan bij een van de bestuyursleden of per email: hsvdeput@planet.nl