"22-9-2012: Dag "Beleef De Waal

Zondag, 2 september 2012

We kregen een uitnodiging van Henk de Hartog, programmaleider van WaalWeelde. Hierin werken de Provincie Gelderland, Rijkswaterstaat, gemeenten, Waterschap Rivierenland, Programma Ruimte voor de Rivier, Dienst Landelijk Gebied en Staatsbosbeheer samen met bewoners en bedrijven, om de Waal en haar omgeving mooier, veiliger, natuurlijker en economisch sterker te maken. Gezamenlijk organiseren deze partijen op 22 september as. de publieks- dag 'Beleef de Waal'. De uitnodiging luidt als volgt:

Graag attenderen we u op de publieksdag ‘Beleef de Waal’ op 22 september tijdens de landelijke Dag van de Dijk. Het programma WaalWeelde organiseert deze dag samen met verschillende partnerorganisaties. Mede namens hen nodigen wij u nu alvast uit om deel te nemen aan de vele activiteiten en te genieten van de mooie plekken in het westelijk Waalgebied, van Tiel tot aan Slot Loevestein.
Er zijn fiets- en wandelroutes, u kunt deelnemen aan een Waalsafari per boot, er wordt een kunstwerk op Bato’s Erf onthuld, er is een informatiemarkt in Zaltbommel over projecten en initiatieven in het westelijk Waalgebied met leuke activiteiten voor kinderen en nog veel meer!

Begin september ontvangt u de uitnodiging voor deze publieksdag. Dan is de website operationeel waarop u alle informatie kunt vinden en de ontwikkelingen kan volgen.

Noteer 22 september alvast in uw agenda, stuur deze aankondiging gerust door aan personen in uw netwerk en twitter mee over de publieksdag met #beleefdewaal!