Hessel de Haan Jeugdkampioen 2012

Zondag, 16 september 2012

De nieuwe Jeugdkampioen is bekend: Hessel de Haan. Afgelopen woensdag werd de 5e en laatste wedstrijd gevist in de wetering aan de Bommelweg in Est. Hessel wist daar 42 vissen te vangen, evenveel als alle andere vissers die wedstrijd samen. Hij stond al aan de leiding in het tussenklassement, maar hij heeft laten zien dat hij het kampioenschap heeft verdiend! Tweede is geworden Roy de Haan en Vincent Wijnands is 3e geworden. De einduitslag:

1, Hessel de Haan, totaal  821 cm

2. Roy de Haan, totaal 264 cm

3. Vincent Wijnands, totaal 214 cm

4. Julian van Beek, totaal 190 cm

5. Jorrit Bel, totaal 175 cm

6. Thomas van Eck, totaal 126 cm

7. Mikel vd Heiden, totaal 84 cm

8. Olaf Waleveld, totaal 15 cm

De eerste twee wedstrijden hadden we nog veel meer deelnemers, maar helaas werd er toen niets gevangen...