Arie Zoetekouw nieuwe voorzitter, Martin bedankt!

Dinsdag, 31 januari 2017

Afgelopen vrijdagavond 27 januari 2017 was de jaarlijkse ledenvergadering van onze vereniging. Na bijna twintig jaar voorzitterschap is Martin van der Markt gestopt als voorzitter en wil gaan genieten van zijn welverdiende pensioen. Na de laatste hamerslag heeft Martin de voorzittershamer doorgegeven aan Arie Zoetekouw. Na de ledenvergadering was er een gezellig samenzijn. Martin, bedankt voor alle jaren inzet voor de vereniging en Arie heel veel succes en plezier gewenst met je nieuwe uitdaging als voorzitter. Jullie visvrienden.

Via Facebook heeft Martin ook nog een berichtje geplaatst:
Bedankt allemaal voor de leuke attenties ,ik heb met liefde en heel veel plezier gedaan bedankt.