Jeugdclinic vissen

Zondag, 15 april 2018

Beste Jeugdvissers, Op vrijdagavond 8 juni as. starten we weer met de eerste jeugdwedstrijd. Dus: we gaan weer vissen! De afgelopen jaren kwamen we steeds bijeen en gingen we gewoon aan de gang. Tijdens de wedstrijd werden er altijd wel wat aanwijzingen gegeven en iedereen ving wel een visje. Maar, zou het niet leuker zijn om al vóór de eerste wedstrijd alvast wat meer tips te krijgen over vissen met de vaste hengel? Daarom organiseren we dit jaar een week vóór de eerste wedstrijd een jeugdclinic waar je van alles kunt leren:

-Wat heb ik eigenlijk nodig als ik ga vissen?
-Hoe maak ik een vistuigje?
-Wat zijn de belangrijkste knopen die ik moet weten?
-Hoe kan ik eigenlijk het beste een vis onthaken?
-Wat zijn de beste aassoorten?
-Hoe maak ik een goed lokvoer en hoeveel heb ik nodig?
-Welke vissoorten zijn er eigenlijk en hoe herken ik die?
Kortom, genoeg dingetjes om te leren toch? Of misschien dacht je het wel te weten, maar krijg je toch nog nieuwe tips!
De jeugdclinic wordt gehouden op vrijdagavond 1 juni as. van 18:45 – 20:30 uur. We doen dat bij de familie Kardol aan de Neerijnense Mark.
Maar, we laten dit alleen doorgaan als er voldoende belangstelling is! Dus, meld je snel aan bij Peter de Haan, dat kan via de whatsapp, maar het kan ook per email: dehaanpw@upcmail.nl.
En: mocht je vrienden of vriendinnen hebben die ook graag willen leren vissen, dan mogen ze ook komen (maar wel aanmelden dan). En misschien willen ze dan ook wel lid worden bij ons…
Ik hoop op een grote belangstelling, we maken er een leuke avond van!
Groetjes,
Peter, Cor en Fred