Nieuwe vlonders!

Zaterdag, 13 april 2019

Nieuwe vlonders! Vandaag is door een aantal vrijwilligers een goed begin gemaakt met de vervanging van de vlonders aan het bospad langs onze Put. Zwaar werk, want alles moest de dijk af. Maar dankzij onze fantastische sponsor ACW konden we gebruik maken van een sterke vierwieler voor de aanhanger en ook speciaal gereedschap. Onder leiding van onze Cor werd elke vlonder alvast van nieuwe palen voorzien, en die werden er met een compressor in gestampt. Een paar vlonders zijn al zo goed als klaar. Alle vrijwilligers, alvast heel veel dank voor deze eerste aanzet, wordt vervolg!

De foto’s spreken verder voor zich, zie het fotoalbum...