Jeugdclinic 2019

Woensdag, 1 mei 2019

Beste Jeugdleden van HSV De Put, Op vrijdagavond 7 juni as. starten we weer met de eerste jeugdwedstrijd. Dus: we gaan weer vissen, en dit jaar zelfs meer jeugdwedstrijden dan vorig jaar! Net als vorig jaar willen we vóór de eerste wedstrijd een jeugdclinic organiseren, waar je weer van alles kunt leren. Misschien hebben jullie zelf wel ideeën over wat je zou willen leren, dus laat dat vooral weten!

Dit zijn voorbeelden:
Wat heb ik eigenlijk nodig als ik ga vissen?
Hoe maak ik een vistuigje? (Hebben we vorig jaar ook gedaan) Wat zijn de belangrijkste knopen die ik moet weten?
Hoe kan ik eigenlijk het beste een vis onthaken?
Wat zijn de beste aassoorten?
Hoe maak ik een goed lokvoer en hoeveel heb ik nodig?
Welke vissoorten zijn er eigenlijk en hoe herken ik die?

Kortom, genoeg dingetjes om te leren toch? Kom maar op met speciale wensen...!

De week vóór de eerste wedstrijd is het Opijnens feest, dus we doen het daarom nog maar een week eerder. De jeugdclinic wordt gehouden op donderdagavond 23 mei as. van 18:45 – 20:15 uur. We doen dat weer in de grote schuur bij de familie Kardol aan de Neerijnense Mark.

Maar, we laten dit alleen weer doorgaan als er voldoende belangstelling is! Dus, meld je snel aan bij Peter de Haan, dat kan via de whatsapp, maar het kan ook per email: hsvdeput@ziggo.nl

En: mocht je vrienden of vriendinnen hebben die ook graag willen leren vissen, dan mogen ze ook komen (maar wel aanmelden dan). En misschien willen ze dan ook wel lid worden bij ons…

We hopen uiteraard op een grote belangstelling, we maken er weer een leuke avond van!

Groetjes,
Cor, Fred en Peter