Aart van Velthoven Clubkampioen vaste stok

Donderdag, 1 september 2011

Afgelopen zondag was de laatse Clubwedstrijd in De Put. Aart van Velthoven werd daar eerste en nam daardoor ook defintief de leiding over in het klassement over de 5 beste wedstrijden en: hij is daardoor kampioen 2011!

Het was best een spannende strijd, want er waren nog genoeg kanshebbers. Door zijn eerste plaats en doordat de tweede plaats werd ingenomen door Martin van Haaften werd het ineens belangrijk wie de 'minst slechte wedstrijd' had gevist. Aart schoof daardoor 4 plaatsen op en hij werd dus glansrijk eerste. De totaaluitslag is:

1. Aart van Velthoven
  2. Jan Koenen
  3. Mart vd Markt
  4. Peter de Haan
  5. Martin van Haaften
  6. Theo de Ruiter
  7. Aron vd Meijden
  8. Ben Wielders
  9. Cor van Wijk
  10. Sinus van Gelderen
  11. Martin van Riemsdijk
  12. Timo van Oostenbrugge

De uitslag van de laatste wedstrijd staat bij "Wedstrijden" vermeld.