Aanpassing wedstrijdrooster: toch feedercompetitie

Woensdag, 22 juli 2020

Beste vissers, in het voorjaar hebben we door de Coronamaatregelen de eerste 3 feederwedstrijden moeten laten vervallen. Het bestuur heeft in overleg met de wedstrijdcommissie feederen besloten om alsnog 6 feederwedstrijden te plannen om zo ons traditionele feederkampioenschap te kunnen houden. Dat betekent wel dat er wat wijzigingen zijn aangebracht in het wedstrijdschema.

We beginnen een week eerder, en wel op zondag 30 augustus 2020. In oktober komen twee koppelwedstrijden te vervallen waardoor er ruimte is voor 2 extra feederwedstrijden. Het wedstrijdschema op deze website is inmiddels aangepast.

We hebben inmiddels aardig wat nieuwe leden erbij, maar de ruimte om visstekken uit te zetten is nog steeds beperkt. Daarom kunnen maximaal 15 vissers meedoen aan deze competitie.
Dus: als je wilt meedoen, meldt je dan snel aan via hsvdeput@ziggo.nl! Vol = vol!