Algemene Ledenvergadering

Woensdag, 16 juni 2021

We gaan eindelijk onze Algemene Ledenvergadering houden. Wettelijk zijn we verplicht om steeds binnen 6 maanden na afloop van een kalenderjaar onze jaarrekening aan de ALV voor te leggen. Door de Coronamaatregelen konden we geen ALV houden, maar gelukkig kwam onze regering met een noodwet waardoor we de termijn van 6 maanden steeds met 2 maanden konden verlengen. Nu er meer mogelijk is willen we nu alsnog aan onze verplichtingen voldoen. De ALV zal worden gehouden op woensdagavond 28 juli 2021 in het Gemeenschapshuis te Opijnen. Volgens de huidige Coronamaatregelen mogen we echter maximaal met 30 personen in één ruimte aanwezig zijn. Meestal zijn er bij onze ALV niet eens zo veel leden aanwezig, maar nu ons ledenaantal fors is gegroeid zullen we die grens wel moeten bewaken. We vragen daarom iedereen die wil deelnemen aan de ALV zich uiterlijk 21 juli 2021 aan te melden bij onze secretaris Peter de Haan (dit kan via Whatsapp of via de mail hsvdeput@ziggo.nl).

De voorlopige agenda is als volgt:

1.Opening
2.Verslag vorige vergadering: ALV 17-1-2020