Jeugdwedstrijden in volle gang

Vrijdag, 25 juni 2021

Vanavond werd de tweede jeugdwedstrijd vaste stok gevist in Geldermalsen aan de Elzenhof. Tot nu toe viel alles wat tegen, zoals het weer (onweer) en (bijna) geen vis. Maar vanavond werden dan toch de eerste visjes gevangen en daardoor was het toch eindelijk ook spannend. Wel moesten de paraplu's er aan te pas komen, maar gelukkig regende het maar een beetje. Wel een mooi gezicht al die plu's op een rijtje. En eigenlijk ook best gezellig zo. Nee, visjes vangen dat is pas leuk! Er werd volop gecoacht door vaders en opa's, maar ook onze eigen viscoaches en vismeester liepen aanwijzingen te geven. Het was na afloop ook nog eens spannend wie uiteindelijk gewonnen had. Steijn had er namelijk 5 en Enzo 6, maar die waren net iets kleiner. Toch won Enzo met 101 cm, Steijn werd tweede met 97 cm. Volgende week weer en dan natuurlijk nog veel meer vis..!