Algemene Ledenvergadering 28 juli 2021

Woensdag, 14 juli 2021

Op woensdagavond 28 juli 2021 houden we de Algemene ledenvergadering in het Gemeenschapshuis De Keijsershof, Zandstraat 27a in Opijnen. De eerder aangekondigde 'beperking' van maximaal 30 personen is vervallen, dus meer leden zijn welkom! Geef wel even door of je komt, zodat we weten op hoeveel personen we kunnen rekenen. De aanvang is 20:00 uur, de zaal is open vanaf 19:30 uur. De koffie staat klaar! De agenda is als volgt:

1.Opening
2.Verslag vorige vergaderingen: ALV 17-1-2020
3.Jaarverslag 2020 secretaris
4.Jaarverslag penningmeester + verslag Kascontrole
5.Kascommissie verkiezing
6.Bestuursverkiezing
  -Aftredend en herkiesbaar: penningmeester Theo de Ruiter
  -Eventuele andere kandidaten kunnen zich tot uiterlijk vóór de aanvang van de vergadering aanmelden bij het bestuur
7.Onderhoud Put en dijkverzwaringsplannen
8.W.v.t.t.k./mededelingen/rondvraag