Arnold Verkaik Clubkampioen 2021

Zondag, 29 augustus 2021

Vandaag - 29 augustus - werd de laatste Clubwedstrijd vaste stok gevist in onze Put. Deze wedstrijd was uitgesteld, omdat in juli de Put volledig werd overstroomd door de Waal en we daardoor tot voor kort niet konden vissen in de Put: de visvlonders stonden onder water. Sommigen dachten dat nu wel eens alle vis weggezwommen kon zijn, maar niets is minder waar. Het is lang geleden dat er zoveel vis in gewicht werd gevangen tijdens een Putwedstrijd!

De wedstrijd werd gewonnen door Aart van Veldhoven met een totaalgewicht van ruim 18 kg, waaronder een heuse schubkarper van 6,7 kg, en dat met de vaste stok! Verder ving hij nog wat brasems. Tweede werd Arnold Verkaik met ruim 14 kg, en dat waren voornamelijk ook flinke brasems. Door die 2e plaats achterhaalde hij koploper Peter de Haan, die wel veel visjes ving (27 voorns), maar in gewicht (2,5 kg) ver achterbleef. In punten eindigden Arnold en Peter gelijk in de eindstand, maar omdat Arnold in totaalgewicht (veel) meer ving, is hij de nieuwe Clubkampioen 2021 en wint daarmee de J. Bambacht Clubtrofee. Arnold gefeliciteerd!

Gisteren - 28 augustus - werd overigens onze A. Stappershoef marathonwedstrijd gevist in de Linge bij Geldermalsen en daar werd Aart van Veldhoven ook al eerste. Dubbel gefeliciteerd Aart!

De volledige uitslagen staan op onze website.