Johan Meijer Feederkampioen 2021

Zondag, 17 oktober 2021

Het wedstrijdseizoen zit er bijna op. Vandaag werd met de 6e en laatste wedstrijd de feedercompetitie afgesloten. Eerste werd Johan Meijer met 5.250 gram. Maar hij stond al eerste in het klassement, dus nu is Johan de nieuwe feederkampioen 2021. Gefeliciteerd Johan! Tweede in de competitie werd Theo de Ruiter en omdat hij in de vaste stokcompetitie 3e werd is hij overall-kampioen geworden. Theo, jij ook gefeliciteerd!

De vangsten waren vandaag wat minder, maar totaal is er dit jaar aardig wat vis gevangen in de Waal. Johan sprong er wel uit met een totaal van ruim 86 kg over alle wedstrijden. De uitslag van de wedstrijd staat bij 'Uitslagen' op deze site.