Uitslag Grote verloting

Zondag, 9 juni 2013

Tijdens de jaarmarkt in Opijnen, zijn we gestart met de Grote verloting. Met dank aan de vele vrijwilligers van onze club, hebben we bijna alle loten verkocht. 5 juni jl. was de trekking, tijdens de eerste jeugdwedstrijd. De uitslag van de verloting is: De bloembonnen van Bloemisterij Kievit gaan naar: familie Blijleven uit Opijnen, Dick en Tiny van Haaften uit Geldermalsen, familie de Koniup- Duiveman uit Breukelen en Ella uit de Waalstraat te Opijnen. De vleesbonnen van Slagerij van Trigt gaan naar: Jos Berentse uit Opijnen, Harry Hinting uit Nijmegen, Cor van Wijk uit Opijnen en Pieter Steenks uit Opijnen. De derde prijs, 50,= euro gaat naar Stephan v/d Meijden uit Opijnen. De tweede prijs, 150,= euro gaat naar Ton Schiltmans uit Tiel. De eerste prijs, de Hoofdprijs van 200,= euro gaat naar de Familie Koolhaas uit Opijnen. Iedereen van Harte Gefeliciteerd met de gewonnen prijzen.