Jeugdwedstrijden begonnen!

Zaterdag, 4 juni 2022

Gisteravond 3 juni werd de eerste jeugdwedstrijd vaste stok gehouden. We visten weer aan de Elzenhof bij Geldermalsen en iedereen had er duidelijk weer zin in. Helaas stond er veel wind dus er moest echt gewerkt worden om een visje te vangen. Dit lukte uiteindelijk bijna iedereen, Het was prachtig om te zien dat onze jongste deelnemers Cris Bakker en Vincent Takken eerste en tweede werden. De foto's zeggen genoeg!

De volledige uitslag staat bij 'Uitslagen' op onze website.

Na afloop hebben we ook nog meegedaan aan VANG5: afval opruimen bij de visplaats. En ook dat ging met een goed humeur.
Kortom, het was weer ouderwets gezellig aan het water...
Volgende week gaan we feederen!