Theo de Ruiter weer Clubkampioen

Zondag, 11 september 2022

Vandaag werd de laatste wedstrijd van onze Bambacht Clubtrofee gevist. Helaas nog steeds niet in de Put, want daar staat het water nog veel te laag. We zijn weer uitgeweken naar de Elzenhof in Geldermalsen, want daar konden we de laatste weken prima vissen. Theo de Ruiter werd eerste met een gewicht van 5.315 gram, waarbij twee mooie zeelten. Eigenlijk was hij al niet meer in te halen, maar zijn kampioenschap werd daarmee nog eens goed bevestigd. Gefeliciteerd Theo! In de einduitslag werd Arnold Verkaik tweede en Peter de Haan eindigde op de derde plaats. De uitslag van alle wedstrijden staan bij "Uitslagen" op deze site.