Giomario Kardol en Rick Bunt jeugdkampioenen 2022

Zaterdag, 24 september 2022

De jeugdkampioenen 2022 zijn bekend. Vorige week vrijdagavond werd de laatste vaste stokwedstrijd gehouden en deze werd glorieus gewonnen door Giomario Kardol. Hij ving maar liefst 19 vissen met een totale lengte van meer dan 3 meter. Hierdoor maakte hij ineens een sprong naar de kop van het klassement en is dus de nieuwe vaste stok kampioen. Gefeliciteerd Giomario! Tweede in het klassement werd Cris Bakker en Annienka Kardol werd derde.

En gisteravond werd de laatste feeder-picker wedstrijd gehouden. Marc Bunt ving de meeste vissen, maar dat was met de vaste stok. Helaas telt dit niet mee voor het klassement, maar natuurlijk wel knap gevist door de jongste van allemaal!
Thom van Tuijl werd eerste met de picker met 5 vissen en sprong naar de derde plek in het klassement. Rick Bunt werd tweede, en dat was genoeg om zijn voorsprong te behouden. Rick is daarom de nieuwe feederkampioen 2022.Ook jij gefeliciteerd Rick!
Annienka Kardol werd tweede in het klassement.
Alle uitslagen van de wedstrijden staan bij 'Uitslagen' op deze site.