Waterschapsverkiezingen 2023

Maandag, 27 februari 2023

Op 15 maart as. zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten, maar ook de Waterschapsverkiezingen. Hengelsport Federatie Midden Nederland heeft op haar website een mooi artikel over de verkiezingen geplaatst, met daarbij vooral aandacht voor het belang van de hengelsport hierbij. Het is immers algemeen bekend dat de Partij voor de Dieren de hengelsport overal wil afschaffen en het lijkt erop dat deze partij steeds groter wordt. Dus als we niet alert zijn lopen we de kans dat de prachtige hobby van honderdduizenden vissers in de toekomst gedwongen gaat verdwijnen..!

We gaan geen stemadvies geven, maar het zal duidelijk zijn dat je je stem niet verloren moet laten gaan en dan vooral moet gaan stemmen op een partij die de hengelsport een warm hart toedraagt. Op de website van de HFMN vind je in het artikel “Waterschapsverkiezingen” in de bijlage “Waterschap Rivierenland” een mooi overzicht van welke partijen dat zijn. Er zijn zelfs al partijen, waaronder de AWP, die daar actief aandacht voor vragen...!

Ga naar deze link: