5e Feederwedstrijd

Maandag, 26 juni 2023

Gisteren werd onze 5e feederwedstrijd gehouden. Omdat bij Opijnen ons gebruikelijk wedstrijdparcour niet gebruikt kon worden vanwege de dijkverzwaringswerkzaamheden, werden de eerste 4 wedstrijden aan de overkant gevist, o.a. bij Zaltbommel. De vangsten daar waren niet best, daarom werd besloten toch maar aan de dijk bij Opijnen te gaan vissen, zij het op een andere plek. Dat bleek een goede keuze te zijn, want er werd eindelijk weer goed vis gevangen. Johan Meijer werd eerste met ruim 27 kg, Johan van Beusichem tweede met ruim 21 kg. De volledige uitslag staat op deze website bij Uitslagen. Johan gefeliciteerd!