Rick van Mourik feederkampioen bij de jeugd

Zondag, 24 september 2023

Afgelopen vrijdag was de laatste competitie feederwedstrijd van onze jeugd. Helaas regende het en de vangsten waren ook nog eens slecht. Er waren maar 4 vissers die wat wisten te vangen, en Jesse Wittekamp werd met 2 vissen eerste, Julian van Tuijl ook met 2 vissen tweede en Jarno Bos met 1 vis derde. Rick van Mourik ving geen vis, maar werd toch eerste in de eindstand en dus de nieuwe jeugdkampioen feeder. Gefeliciteerd Rick! In de einduitslag werd Vincent Takken tweede en klom Julian van Tuijl naar de derde plaats.

De uitslag van de wedstrijd staan bij Uitslagen op deze site.

Helaas geen foto's van de regenachtige wedstrijd, maar toch een mooie foto van kampioen Rick met een mooie zeelt