Rick van Mourik uit Geldermalsen weer feederkampioen

Maandag, 16 september 2024

Afgelopen vrijdagavond werd de laatste feederwedstrijd gevist in Meteren aan de Kannekijkersplas. Totaal 20 jeugdleden deden aan deze wedstrijd mee, dus het was gezellig druk. De vangsten vielen wat tegen, maar dan kwam waarschijnlijk doordat het ineens een stuk kouder was geworden dan een paar dagen terug. Antoine van Mourik werd eerste, hij ving o.a. een brasem van 41 cm. De tweede plaats was voor Mart Jan van Doorn en Vincent Takken werd derde. Rick van Mourik stond al aardig voor op de rest, hij werd vrijdagavond 7e, maar dat was voldoende om eerste te blijven over alle wedstrijden en net als vorig jaar is hij weer feederkampioen. Gefeliciteerd Rick! Vincent Takken werd in de einduitslag tweede en Antoine van Mourik derde. Zie hierna een paar foto's van de wedstrijd.