Theo de Ruiter weer kampioen vaste stok

Maandag, 16 september 2024

Gisteren was de laatste wedstrijd vaste stok van onze competitie, de Bambacht Club Trofee. De wedstrijd werd gewonnen door Arnold Verkaik met bijna 10 kg vis, waaronder zelfs 4 prachtige zeelten. Tweede was Jan Koenen met ruim 4 kg en Theo de Ruiter werd derde. Theo is hiermee 1e geworden in de einduitslag en dus de nieuwe kampioen, al voor de derde keer op rij. Gefeliciteerd Theo! De volledige uitslag staat op deze website. Wie Overall kampioen zou worden over de 2 competities (feeder en vaste stok) was nog spannend, want Theo en Arnold eindigden in punten gelijk. Maar omdat Arnold meer gewicht aan vis heeft gevangen is hij de nieuwe Overall kampioen 2024 van HSV De Put. Ook Arnold gefeliciteerd!