HSV De Put mede-organisator Jeugdvisdag

Woensdag, 30 april 2014

Na de succesvolle eerste regionale Jeugdvisdag in Doetinchem in 2013 organiseert Hengelsport Federatie Midden Nederland ook dit jaar weer een Jeugdvisdag. Dit jaar is Tiel aan de beurt. Samen met de verenigingen Onder Ons en De Brasem uit Tiel en De Put uit Opijnen gaan we dat organiseren. Het wordt vast weer een hele leuke en zeker leerzame visdag voor de jeugd!

Activiteiten…

De hele dag zijn er interessante workshops voor de jeugd, waar ze speciale vaardigheden kunnen leren en leuke tips krijgen op de verschillende terreinen van de sportvisserij.

Er is een workshop voor de feedervissers, en ook de hengelaars met de vaste stok krijgen een  eigen workshop. Verder wordt er speciale aandacht besteed aan het vliegvissen, wat steeds populairder wordt. Ook de karpervissers krijgen volop informatie van ervaren vissers. Hoe vang je nou zo’n grote vis? En tot slot is er een workshop voor de roofvisliefhebbers.

En het allerbelangrijkste: we gaan natuurlijk ook vissen!

Waar gaan we dat doen…?

Op zaterdag 21 juni 2014 va. 9:30 tot 16:00 uur in Tiel bij Sporthal De Betuwe aan de Wadenoijenlaan

Wie mogen er meedoen…?

Alle jeugd van 8 tot 16 jaar uit het gebied van Hengelsport Federatie Midden Nederland. Je hoeft dus niet al lid te zijn van een hengelsportvereniging.

Jeugdbegeleiders en vismeesters helpen ons mee op  deze dag!

Geef je op via info@hfmiddennederland.nl

Vermeld daarbij je voor –en achternaam, je leeftijd en (eventueel)  de naam van de hengelsportvereniging waarvan je lid bent. Vermeld ook het telefoonnummer van je ouders of verzorgers!

Let op: we gaan uit van maximaal 100 deelnemers, dus vol is vol!

En verder…

Voor de deelnemers wordt voor broodjes en wat te drinken bij de lunch gezorgd. Ook hebben we een lekkernij tussendoor.

Meer informatie, zie: www.hfmiddennederland.nl.

Deelname is voor eigen risico.