Jeugddag Tiel groot succes

Dinsdag, 24 juni 2014

De federatieve Jeugdvisdag afgelopen zaterdag Tiel werd goed bezocht. Ruim 75 kinderen hadden zich aangemeld en konden deelnemen aan vijf verschillende workshops: roofvissen, vliegvissen, karperen, wedstrijdvissen en feederen. Deze laatste workshop werd door enthousiaste leden van onze vereniging gegeven, samen met enkele leden van Onder Ons. Het was de hele dag prachtig visweer en de kinderen hebben zich absoluut niet verveeld. In vijf groepjes van 15 met een viscoach als begeleider werden alle workshops doorlopen. Er werd ook nog het een en ander gevangen, voorntjes, jonge brasems, een grote karper, 9 snoeken en: zelfs een roodwangschildpad (bij het feederen)! Er waren tientallen begeleiders en vrijwilligers, er was voldoende te eten en drinken, zelfs een heuse patatkraam na afloop. Al met een een zeer geslaagde dag! Een uitgebreide foto-impressie (116 foto's) kunt u vinden onder foto's op deze site.

Het feederteam van HSV De Put